dilluns, 16 de juliol del 2007

Perles del Polònia 39 (5/07/2007)

Estimats Poloniaddictes,

On era el meu Soler?

I, d'això... una pregunta.... pq tots els personatges que fa el Bruno Oro es fan petonets a si mateixos???


LES PERLES (per ordre d'aparició)

- Rajoy al Congrés: "El PP será responsable y no hablará sobre.... lo que tengo apuntado en esta carpETA, así que no monte una patalETA, como si le hubieran robado la biciclETA, a ver si esta gran nación no se va a hacer puñETAs"

- A la seu d'ERC, Puigcercós demana un reconeixement per la figura de Carod, sembla que el vol enterrar abans de mort, però Carod es defensa "ei, que sóc aquíiiiiii". Ah, ara és Carretero qui demana l'homentage per Puigcercós ;)

- Franco: "Ataviado con el bonete de obispo quiero rendir sentido homenaje a la Conferencia Episcopal por su cruzada contra el gobierno rojo. Estoy de acuerdo con su lucha contra la Educación para la Ciudadanía, a quién se le ocurre enseñar derechos humanos, qué viene luego aplicarlos??? Claro, si en su momento aceptaron la Formación del Espíritu Nacional, cómo van aceptar ahora ésto?"

- Un usuari de Renfe entusiasmat amb el retorn dels bitllets pels endarreriments.... diu que amb els bitllets s'està empaperant l'habitació...

- Un Portabella molt demanegat es fa el desmenjat davant Hereu, que li demana el seu suport. Sembla que Trias també li demana el suport per anar contra Hereu i tant un com l'altre l'amenacen amb carregar-se els seus estimats animalons del Zoo.

- Els 10 manaments de la carretera. El Papa fent de profe d'autoescola (com que es veu que en falten...) Alguns senyals curiosos: el de "Farruquiti suelti", el de "Opus Dei" (obres)...

- Cuní + Rahola: La pregunta del dia és "Quin signe, del Zodiac, ets?... El convidat d'avui és el sr. Carod-Rovira. Ens el presentarà la Pilar, que el coneix de quan van coincidir, ambbós, a ERC, i d'on ella en va sortir com una pilota de pinball, rebotada". El mal rotllo és palès d'immediat. La Rahola li treu unes cartes d'amor!!!! Cuní s'embolica amb unes fotos "robado o posado" i altres disbarats... Prou, prou, prou!

- Mas al Parlament demana un canvi de color al Govern. Literalment. Diu que serà el primer president moreno i que ha fet instal·lar raigs UVA a pertot.

- Ferran Adrià retornat de Kassel: "El Picasso de la cuina mundial". Ara el veiem disfressat, pròpiament, de Picasso de samarreta de ratlles, treballant sobre una llenç de pasta de full i pintant la seva musa Ruscalleda.


EL MILLOR

- Puigcercós i Carod amb el projecte Desconnexió d'Espanya. Sembla que dirigeixen l'operació des d'una central elèctrica o un satèl·lit... Després d'una petita explosió, au, Catalunya s'independitza físicament d'Espanya. Carod: "Home, Joan, jo em pensava que això de desconnectar-nos era una metàfora". Puigcercós: "Que sóc de Ripoll, jo, i allà no estem per metàfores". Catalunya va a la derica i Carod es mareja, sembla que van massa prop de la costa perquè Puigcercós no controla prou el timó i embarrenquem a l'Àfrica. Carod: "Ara sí que no tindrem mai AVE".

EL PITJOR (amb diferència)

- El Déu argentí que canta "Ay, torito, ay torito guapo" des que El Fary és al cel...


SURREALISTA

- La paròdia de l'anunci del Golf i la confusió dels colors... el protagonitza Montilla "potser confundu alguns colors, però no confonc el color del meu Govern, gris, però no gris de gris, sinó de Grease: A gachuu, you make me faberrr"


ARXIU HISTÒRIC

- Intent desesperat perquè Montilla rigui per la foto del cartell electoral. Sembla que l'últim recurs és que la Manuela faci de Lina Morgan... al final, el que fa riure a Montilla és pensar que la persona amb ganxu que li farà de número 2 és la Consellera Tura.


LA PICADA D'ULLET

- ZP al Congrés: "Señorías, ruego su atención (sobre todo a los diputados catalanes), porque voy a decir una frase que comienza por APOYARÉ! (remor de fons)... No, no, tranquilos, que esta vez va en serio." (es referia al traspàs de Rodalies i als 2.500 leurus promesos per fill/a)


EL MONÒLEG DEL PRESIDENT MARAGALL

- Catalans, estic cremat, però no de treballar (bé, hi ha això del Parit Demòcrata Europeu, però vaja), no, no, estic cremat del sol [tot vermeeeell]. Tins la pell com la militància d'Esquerra Republicana, molt irritada. Jo em poso factor 55, perquè sóc molt blanquet, i em faig dues capes, com els pintors, he heeee. Ei, que em fa mal, eh. El meu net em va buidar la crema solar i m'hi va posar allioli per fer la gràcia. Va ser arribar a la piscina i fotre el camp tothom. Jo em pensava que la gent em tenia mania, però la Diana em va dir que la colònia que porto és massa forta. Ah i Visca Catalunya!

Talleu, és bona!