dilluns, 16 de juliol del 2007

Perles del Polònia 12 (1/12/2006)

Estimats Poloniaddictes,

(Imagineu-vos el Lorenzo Milà quan fa aquell gest d'escepticisme psssssssss)


LES PERLES
(per ordre d'aparició)
- Ferran Adrià davant Santi Santamaria (el de debò): "Què, el nou pinche, no?" Sort que la Rusqui sí que el reconeix.... i encara té una altra mala notícia pel Ferrrran (és que la Rusqui diu molt les errrrres), Santamaria té un restaurant estrellat a l'Hospitalet "al meu Hospitalet?" pobre Ferran...
- Acebes fent de mediador entre Zaplana i Rajoy, per la via de dir el que li dóna la gana, naturalment, però aquestes petites disputes no són res davant l'alegria que tenen pel tripartit2, els problemes de ZP amb ETA, etc. L'eufòria embogida d'Acebes i Rajoy els porta a una versió tunejada del Bon dia d'Els Pets:

Bon dia,
ningú m'ho ha demanat però fa bon dia
I cal que neixin flors a cada instant
Mira si estamos flipaos
que cantamos en catalán

Mariano qué pasa?

Pues que vamos viento en popa y cara el sol
Y eso hay que celebrarlo
con ácido bórico y alcohol

Bon dia,
volvemos al poder, quién lo diría!
Me pido Ministro del Interior
Pues si ETA sigue así,
no conozco a nadie mejor

España.... España (ad libitum)

- El càsting per trobar portaveu del Govern. Candidats: Terribas fent-se massa preguntes, Llach perdut en un pont de mar blava, Carmen Sevilla com si fos el mateix Pierre Nodoyuna i Losantos vomitant cada cop que ha de dir "catalán"... Carod preocupat: "No serveix cap d'aquests.... i si busquem algú sense feina? Salvador Alsius, Regina do Santos, Pasqual Maragall..." Sembla que Montilla no ho veu clar ;)
- Franco buscant-se a si mateix a Internet. Diu que la seva neta és molt més famosa que ell, "y mira que mal baila..." Li queda el consol de rebre un e-mail de Pinochet que li diu "igual nos vemos pronto"
- Les arrecades porquet de la Rusqui, que després es transformen en maduixes afrodisíaques. La recepta en si, tristona. Minuts musicals: La balanguera fila, fila... i una versió lliure de Cruspeix-me un altre cop, cruspeix-me un altre cop...
- El monòleg del President Maragll en bata: "Aquest programa sense mi perd molt, i Catalunya també... mireu el Govern, res de l'altre món, sense maragallades... jo mateix em vaig adormir durant el discurs de la presa de possessió, vull dir durant el meu discurs, eh.... Sí que me n'alegro pel meu germà, es nota que som germans, som clavats! Quan vulgui em trec el bigoti i mira, sóc ell, em puc colar a les reunions del Govern... jo encara tinc moltes coses a dir..."

EL MILLOR
- L'hostessa Maragall assenyalant les sortides d'emergències en un Airbus... ZP li ha enviat en missió especial perquè "a este gente le hace falta tu orientación". És d'aquelles hostesses que sempre tenen la resposta adequada. Un passatger li diu que té ganes de vomitar i ell/ella li respon: "Yo también pero me aguanto".

EL PITJOR
- El Papa amb un minivestit ¡¡¡rosa!!! preparat per fer la dansa del ventre davant els turcs a Istanbul intentant fer-se perdonar la seva ficada de pota amb els musulmans.

KA FORT
- Patètic el pobre Mas volent esmorzar altre cop amb Laporta per veure si així menja alguna cosa decent.... i què dir de Duran sota la taula com un gos que espera les engrunes de l'amo...

LA PICADA D'ULLET
- La bronca de Fede Losantos al mateix Déu "porque es un blando!". Diu que no s'imposa als bisbes que no s'atreveixen a parlar obertament de "la unidad de España".

SURREALISTA
- L'embolic complicadíssim dels 3 líders carismàtics del Govern que mentre intenten pactar que no hi haurà filtracions a la premsa de res de res (a Carod li falta temps per fer-ho saber als diaris) intenten trair-se entre ells, es paren trampes, es disparen, Saura és mort però no és mort, juguen al caçador caçat i al final em sembla que m'he perdut :(

ELS ACUDITS DEL MATÍAS
- Aquest dimarts José Montilla va prendre possessió del seu càrrec... com la nena de l'exorcista... "Muchas gràcies per aquest amuletu"
- Continua la polèmica sobre Albert Rivera i el PP, sembla que en el cartell electoral no es tapava les vergonyes sinó que hi havia amagat el carnet del PP.