divendres, 10 d’abril del 2015

Perles del Polònia 347, 9-4-15


Després del partit per la Independència que van guanyar els Sobiranistes contra els Unionistes (però que tampoc no podem donar per definitiu per putaramonetisme)…


[LAST MINUTE] Gran idea fer entrar la conferència del President a NYC rotlle Ted Talk de Silicon Valley amb uniforme d’Steve Jobs i problemes, com tothom, amb el power point.


[DOLENTOT] L’embolic telefonicopresidencial que munta Rajoy per veure si aconsegueix pacificar les seves tropes.



[PSÈ] La jove promesa tertul·liana disputada per Basté i Terribas.



[LA NOVETAT] Miquel Rojas, el nou Tomàs Molina, Neymar sr style.



[LA PICADA D’ULLET] Mentre sembla que hi ha confusió per saber qui és el veritable líder de l’oposició, surt Soraya postul·lant-se com a presidenta.



[AVUI FA 1 ANY]

[LA IMATGE DE LA SETMANA] Rajoy encorbatat com a jutge de tennis pel simple plaer de dir “noooo”
[LA PICADA D’ULLET] La paròdia de l’espot del Tricentenari en clau Federalisme, segons Pere Navarro. Érem? Sóc? Serem?
[SURREALISTA] El ministre poma que s’emporta tota l’aigua. Per sort l’espècie ja està emigrant cap a Europa.
[LES CATALINES] Embogides amb la campanya Catalunya, posa’t guapa. Diu que així no caldrà tanta gent per omplir la V de l’11 de setmebre (i dic jo que de pas també els de la gigafoto ho tindran més fàcil ;)
[LA CANÇÓ] Greased Lightning, by Espe Aguirre
[Espe] Aparqué en un carril bus
Me di a la fuga
Tiré la moto de un poli
Yo soy la hostia!
Sembré el caos por toda la ciudad
[Mecànics] Qué loca, vaya loca!
[Espe] Y tan ricamente me fui a casa a merendar
[Mecànics] Café con leche y unas madalenas
[Espe] No me van a detener
son ventajas del poder
Y no voy a perder
ni un solo punto del carnet
vaya chollazo
[Mecànics] No, no, no, no, nonononoo
[Espe] Yo no me achanto frente a ninguna autoridad
[Mecànics] Qué huevos, vaya huevos!
[Espe] Vigila la lengua o de machismo te puedo acusar
[Mecànics] Pues ovarios, vaya ovarios!
[Espe] Yo soy así, mío es Madrid
Vete urbano
[Mecànics] No, no, no, no, nonononoo
[Espe] Quien va a correr en coche en San Fermín
[Mecànics] Esperanza, tu Esperanza!
[Espe] Quién va a probar de pilotar un zeppelin
[Mecànics] Esperanza, tu Esperanza!
[Espe] Yo soy así, mío es Madrid
Yo soy así, chula hasta el fin
y siempre impune
[Mecànics] impune, impune, impuneeeee

[SURREALISTA] Mariano Rajoy i Pedro Sánchez fent de bufons d’Albert Rivera #totperunvot



[PERLA] El colmado “Aquiles” ara és una botiga de roba.



[MOLT CURRAT] El gag homenatge a Sopa de Ganso dels germans Marx en versió Joan Herrera-Miquel Iceta. #marxisme



[LA FRASE DE LA SETMANA]
El President Mas retingut a la duana: “I’m the Catalan Kennedy”



-> vídeo