dissabte, 10 de maig del 2014

Perles del Polònia 315, 8-5-14

[LA IMATGE DE LA SETMANA] Quico Homs, disfressat de Rajoy, fent d’sparring a Artur Mas (tot i que li costa molt perquè ell mai no té un no pel president ;)


[LA CANÇÓ] Duran versiona l’Ave Maria de David Bisbal

[Duran] Tercera via, jo hi apostaria
és addictiva, com si fos maria!
Tercera via, no és cap tonteria
el pont aeri és un goig i una alegria!
Si defensés la independència
em taparia el Junqueras
i no tindria presència
Però si em llanço al centralisme
Madrid està tan guerrera
que no em farien ministre.
Amb la tercera via
n’hi ha uns que s’irriten
Em cauen bufetades al Facebook i al Twitter
Però em foten molt més cas
a La Vanguardia.
I al Círculo Ecuestre
m’hi convida el Lara.
Tercera via, jo hi apostaria
és addictiva, com si fos maria!
Tercera via, no és cap tonteria
el pont aeri és un goig i una alegria!
Tercera via, jo hi apostaria
per la gent d’ordre és la garantia
Tercera via, gris i indefinida
el pont aeri és un goig i una alegria!

[SURREALISTA] Rajoy millora la tècnica de l’escapisme deixant un substitut al consell de ministre mentre ell se’n va a Lisboa a pillar lloc per la final de la Champions.


[QUE FORT] Duran ofereix a Junqueras i Rovira una prima perquè “el seu filòsof”, en Terricabras, s’hi deixi la pell en guanyar les eleccions: “és la meva última bala perquè aquests carallots de Convergència s’oblidin de la independència si perden les eleccions”. El més bo és que la prima no són bitllets bitllo-bitllo sinó joies editorials com “50 maneres de preparar un mojito”, de Zigmunt Bauman o la primera edició del Mètode de Descartes, haha.


[LA FRASE DE LA SETMANA] Gallardón: “Lo que pienso la mujer mes esigual. La ley es xula”



[EL MEU GAG PREFERIT] El follet del federalisme veu com [23/5/13] per fi un banquer entra a la presó i en surt en cinc minuts després d’haver arruïnat els seus companys de captiveri.

[LA PICADA D’ULLET] 8 de maig, el dia lliure d’Iniciativa, ja no cal que siguin políticament correctes.



[LA IMATGE DE LA SETMANA] L’explicació als rínxols d’Antonio Balmón.


[LES CATALINES] “En un pis amb senyores grans els lavabos han d’estar lliures” Núria Feliu dixit, l’única dona capaç de treure Vila d’Abadal de la deprsssió per les decles de Raimon, hahaaa.



[PERLA] Minut de glòria per recuperar Joan Clos a 10 anys del Fòrum de les Cultures. Clos a Mas: “Va, tontu, quants anys fa que no celebres res?”



[KONIEC] Catalans, catalanes, Magdalena Álvarez que al final no es tás ni partía ni doblá, sino imputá… Visca Catalunya! Amb il·lusió!

-> video