dissabte, 12 d’abril del 2014

Perles del Polònia 311, 10-4-14

[L’ESTÀVEM ESPERANT] El viatge d’anada i tornada dels #3demòcrates. Tot segons el guió previst. 



[LA IMATGE DE LA SETMANA] Rajoy encorbatat com a jutge de tennis pel simple plaer de dir “noooo”


[LA PICADA D’ULLET] La paròdia de l’espot del Tricentenari en clau Federalisme, segons Pere Navarro. "Érem? Sóc? Serem?"



[SURREALISTA] El ministre poma que s’emporta tota l’aigua. Per sort l’espècie ja està emigrant cap a Europa.


[NOVETATS de Sant Jordi] “Hosti, encara quedava bròquil. No ho havia mirat bé”, de Jaume Barberà; “Cincuenta sombras del sobiranismo”, d’Alícia Sánchez-Camacho; i “1714 coses per 1714 pàgines de 1714 autors”, un llibre sobre el crack del 29.


[LA CANÇÓ] Greased Lightning, by Espe Aguirre 

[Espe] Aparqué en un carril bus
Me di a la fuga
Tiré la moto de un poli
Yo soy la hostia!
Sembré el caos por toda la ciudad
[Mecànics] Qué loca, vaya loca!
[Espe] Y tan ricamente me fui a casa a merendar
[Mecànics] Café con leche y unas madalenas
[Espe] No me van a detener
son ventajas del poder
Y no voy a perder
ni un solo punto del carnet
vaya chollazo
[Mecànics] No, no, no, no, nonononoo
[Espe] Yo no me achanto frente a ninguna autoridad
[Mecànics] Qué huevos, vaya huevos!
[Espe] Vigila la lengua o de machismo te puedo acusar
[Mecànics] Pues ovarios, vaya ovarios!
[Espe] Yo soy así, mío es Madrid
Vete urbano
[Mecànics] No, no, no, no, nonononoo
[Espe] Quien va a correr en coche en San Fermín
[Mecànics] Esperanza, tu Esperanza!
[Espe] Quién va a probar de pilotar un zeppelin
[Mecànics] Esperanza, tu Esperanza!
[Espe] Yo soy así, mío es Madrid
Yo soy así, chula hasta el fin
y siempre impune
[Mecànics] impune, impune, impuneeeee

[EL MEU GAG PREFERIT] Luis de Guindos rememora l’afer Bárcenas, el de suma y sigue… [25/4/14] “Pasión de Populares” el nou serial mexicà protagonitzat (en ordre d’aparició) per Eduardo Mariano, Soraya de los Dolores, Luisito Bárcenas i Esperanza Rigoberta “volveré a la política para chingarte vivo”, hahaaaa.

[PERLA] Al Museu s’acaba d’incorporar el Sobiranistus Smpresarium, que s’amaga quan li fas foto. Un exemplar únic, com els centrals del Barça.


[LES CATALINES] Embogides amb la campanya Catalunya, posa’t guapa. Diu que així no caldrà tanta gent per omplir la V de l’11 de setmebre (i dic jo que de pas també els de la gigafoto ho tindran més fàcil ;) 



[KONIEC] Catalans, catalanes, catalines que aquesta me la pagareu… Visca Catalunya! Amb il·lusió!

Video del programa