divendres, 23 de setembre del 2011

Perles del Polònia 209, 22-9-11

[LES PERLES]
 Molt bo. Carme Chacón necessita un mapa per trobar Catalunya… clar, com que fa quatre anys que no ve… com a mínim… Es debat entre la il·lusió de tornar al lloc on has crescut (rotllo Crónicas de un pueblo) i la por que no siguis exactament ben rebuda…


 Maruja Torres, Pere Gimferrer i Empar Moliner es planten a casa d’Albert Om per autosuggerir-se com a convidats. [El convidat del Monzó ha fet mal…]

 Peneta Joan Ridao i Joan Puigcercós recollint els trastos. I extraordinari Junqueras nomenant els nous càrrecs d’ERC rotllo Guifré el Pilós.

[LA CANÇÓ] El President Mas està una mica pioc… fins que la música l’anima

[Mas] Jo que sóc de Convergència
i proclamo que ha arribat la transició nacional
Jo que dic “Madrid ens roba”
I no paro de cridar contra el dèficit fiscal
Jo que alguns dies em desperto gairebé independentista
[O. Pujol] Tot i que poc radical
[Mas] Com que necessito vots ja veus tu quin “paripé”
He triat com a parella una “pija” del PP… Alíciaaa
Pactaré els pressupostos per tu… Alíciaaa
Em ficaré les estelades al cul
I tot amb un gran sentit de país… Alíciaaa
Pactaré els pressupostos amb tu… Alíciaaa
Em ficaré les estelades al cul
No ho farem pas pitjor que el tripartit…
[Tots] Alíciaaa

[Mas] Jo que sóc de la Feliu
i no m’agrada el Julio Iglesias
ni tampoc la Norma Duval
Jo que parlo català amb una dicció perfecta
i un accent ideal
[Duran] Ja era hora que veiessis el que de debò ens convé
Per fi t’has enamorat d’una pija del PP
[Tots] Alíciaaa… pactarem els pressupostos per tu… Alíciaaa
[O. Pujol] La veritat és que jo li trobo un punt
[Duran] I parla-li al Mariano de mi
Alíciaaa

[ARXIU HISTÒRIC] (16/9/10) García Serrano demana perdó a Marina Geli. Suposadament. No cal donar-hi més voltes. Una pregunta, el que tenen els tertulians a les copes és vi??

[LA FRASE DE LA SETMANA]
 (per al·lusions) Joan Ridao: “A Història només hi van els que no tenen nota.”

[SURREALISTA] El meteorit que està a punt d’impactar sobre Catalunya…  el President busca un “voluntari” per fer-lo desviar: el líder moral de Catalunya, Pep Guardiola. Continuarà… al Crackòvia.

[LA NOVETAT] Oriol Junqueras. El “favorit” d’Esquerra.

[EL CAMEO] Oriol Junqueras. Salerós. “Guifré el Pilós llavors es va enfrontar a la decisió més difícil de la seva vida: depilació làser o la cera”

[LA PUBLI ENCOBERTA] La de Via Llibre, el nou programa de llibres del 33.

[KA FORT] L’última recuperació d’impostos de ZP: el de successions? No! El delme, el dret de cuixa…

Catalans, catalanes, nouvinguts… Visca Catalunya! Amb il·lusió!