diumenge, 19 de juny del 2011

Perles del Polònia 203, 16-6-11

LES PERLES
- El càsting de la “tasca quimèrica” segons en Cuní, per trobar-li un substitut: no funciona ni Martí Anglada [massa alemany], ni Albert Om [que no el deixen afaitar en pantalla], ni Tomàs Molina [que només sap dir molt bona niiiiiiit]… i a més, la Pilar Rahola hi està en contra!

EL MILLOR
- Els d’Intereconomia en plan indigents fent mèrits per aconseguir diners pel seu xiringuito. “Sé que es triste difamar, pero más triste es robar”, així que val tot [encara més]: concursos teletienda, un sorteig pe run sopar íntima amb l’Eduardo al Valle de los Caídos, calendaris en pilotes, subhastes de col·laboradors a l’ebay…

#etfelicitofill
- La reunió del Govern per analitzar la llei òmnibus, que s’ho ha de carregar tot, tot i tot. Au, amb un bat a la mà.

MALA LLET
- Eduard Punset recollint el seu Nobel al 2013. Agraeix el seu premio a Carod i Puigcercós per haver-los portat cap al seu experiment sobre la seva capacitat infinita d’escindir-se.

LʼESTÀVEM ESPERANT
La foto d’Artur Mas arribant en helicòpter al seu monòleg.

MOLT CURRAT
La versió polonesa dels incidents de dimecres al Parlament. Molt ben vist, i en temps rècord:
- El President Mas a l’helicòpter: “Vinga, Felip, fot-li, cap a la Ciutadella, amb propulsió!”
- El pobre Joan Herrera, indignat per partida doble: “Ei, que jo també vaig en bici i cuino en wok!”
- Joaquim Nadal intentant entrar: “Deixeu-me passar, que jo no vaig al Parlament, vaig al zoo!”
- Montserrat Tura amb la “x” de “xunga”.




ARXIU HISTÒRIC (8/6/06)
- Llach vota no a l’Estatut: no paaaaas!
No pas, jo votaré no pas!
A l’Estatut, quina ensarronada
No pas, jo votaré no pas!
Com l’Oleguer, anant cap a Itaca!
I recorda en el referèndum
Vota no però ves al tanto
Que no et prenguin per neofatxa
Però tanmateix digues no pas
Jo votaré no pas!
La gallineta està cabrejada
No pas, jo votaré no pas!
Un no que em surt de la patucada!
Ja la gallineta diu que no i serà paraula
Si el nostre estatut retallen
Que els donin molt per l’anus, no pas!
Anem a votar i després de votar
A votar Vall-Llach!

LA FRASE DE LA SETMANA
  
- Rajoy: “Hay que adelantar las elecciones, o la gente se va a a dar cuenta que yo no podré arreglar nada!”

SURREALISTA
- Montilla fent-se amic d’un castor, com al flim, igual de surrealista, però amb gràcia.

LA PICADA D’ULLET
- L’homenatge al “Save Acebes”. Però no s’havia retirat, ja? O és que fa com el Jordi González, que sempre se n’ha d’anar a Austràlia?

EXCLUSIVA!
- Ja sabem el preu que ha pagat el president Mas pel suport del PP: deixar espai a Rajoy al seu monòleg!

Talleu, és bona! Amb il·lusió!