dissabte, 30 de gener del 2010

Perles del Polònia 141 28-1-10

LES PERLES
- “La guia telefònica, es pot considerar una obra literària?" Així comença L’Hora del Lector d’aquesta setmana. Segons Moliner, hi ha tants personatges que depassa la grandesa de Cien años de soledad, i Monzó reclama un índex onomàstic. La resta del gag ja delira... i acaba amb en Gimfi groc perquè s’ha menjat unes pàgines grogues...

EL MILLOR
- “Un pequeño paso para un gallego, pero un gran paso para España" Rajoy conquereix la lluna en la seva gira de promoció Rajoy, presidente 2012... però l’Espe hi havia arribat abans... “maldita mujer, siempre se me adelanta"... No érem els catalans els que estàvem a l’estratosfera, segons el Guerra?


EL PITJOR
- El gag del “Sisè sensesentit“, és que estan tots morts, fa iuiu, i a més, no he vist la pel•lícula (ni en català, ni en castellà, ni en anglès, que quedi clar)

LA NOVETAT
- Josep M. Vila d’Abadal, alcalde de Vic: bomber o piròman?



ARXIU HISTÒRIC (fa un any...)
- Gag ignorat en el seu moment d’emissió original, i amb raó, ni en forma ni en contingut m’ha interessat la venda d’armes de la ministra Chacón al ministre de defensa iranià.

LA PICADA D’ULLET
- L’alcalde radioactiu d’Ascó, té un retrat d’aquells grocs del Simpson penjat a la paret.

LA CANÇÓ [Don’t worry, Vic happy]
[Alcalde de Vic] Jo no et voldria empadronar
però en ZP m’hi obligarà
[Tots] Don’t worry, Vic happy
[Immigrant 1] No tinc contracte ni papers,
però aquí a Vic s’hi viu molt bé
[Tots] Don’t worry, Vic happy
[Empresari 1] Treballen bé aquests immigrants
són més barats que els vigatans.
[Tots] Don’t worry, Vic happy
[Funcionari] Contra els de fora no tinc res
però no em vingueu de tres en tres.
[Tots] Don’t worry, Vic happy
[Immigrant 2] Potser m’hauria d’integrar
però aquest [assenyala al marit] no em deixa destapar.
[Tots] Don’t worry, Vic happy
[Alcalde] He sacsejat el personal
i em marco un tanto electoral.
[Tots] És clar tenim un bon marrón,
però també el millor fuet del món,
però no badem que aquest merder
a l’Anglada, li va molt bé.
[Tots] Don’t worry, Vic happy

LA FRASE DE LA SETMANA
- “Fins i tot los genis caiem en la rutina, macho“, Ferran Adrià.

SURREALISTA
- El ministre Corbacho desesperat amb la taxa d’atur [nosaltres també]. No pot permetre que hi hagi ni un sol aturat més, ni que sigui un pobre cambrer que li ha tirat l’amanida per sobre al ministre de treball francès.

Talleu, és bona!