dissabte, 16 de gener del 2010

Perles del Polònia 139 14-1-10

LES PERLES
- La irrupció de Zapatar i Chacón a la cimera europea té el seu què, però jo em quedo amb el duet Sarkozy-Merkel, són tan bons! i la Ministra Salgado intentant que ZP toqui de peus a terra també és genial. Segons ella, Zapatar és com una “disfressa de barrufet amb desordres hormonals"

























- L’equipació del trident de Ciu al gimnàs: Duran amb samarreta groga i xandall blanc, Pujol amb samarreta de Shinchan i pantalonets del Barça (època Meyba) i Mas amb samarreta hawaiana i xandall horrendu verd hipermercat de baixa estofa... extraordinari l’estilisme"!

EL MILLOR - LA NOVETAT
- Ja sabeu que aquest blog no és objectiu, així que tampoc em demaneu objectivitat ara ... el millor, la novetat, el personatge de Miquel Iceta “jo ho sé tot de tothom abans que ningú“, pos a mi m’ha agradat! I “tan esbelto" com diria la tata! Un suggeriment: canvieu-li el rellotge, que no li pega ;)
























EL PITJOR
- El Jacobo de Camps, de Callejers, ja sabeu que no suporto el seu “pijerio"

LA IMATGE DE LA SETMANA
- El touchdown del Papa en plena missa del gall a la basílica de Sant Pere.












ARXIU HISTÒRIC (fa un any...)
- El gag del Saura i el seu límit de velocitat a 5 km/h. Un disbarat.

LA PICADA D’ULLET
- La unanimitat en la puntuació “10" que li donen els polis americans al príncep Felip un cop vistos els seus atributs a l’escàner corporal. I jo em pregunto, i així, perquè Letizia sempre està de mala llet? [al Polònia, vull dir, eh]












LʼESTÀVEM ESPERANT
- El traspàs de Rodalies... i la mofa i befa de la megafonia és brutal: “hem de fer-ho bé, a la catalana"! Encara bo que no han tret el Conseller Nadal inspeccionant els WCs.

KA FORT
- El gag final del President Montilla calant foc al Conseller Baltasar no m’ha agradat :(

LA CANÇÓ [Inauguritis]
Hi ha algun missatge subliminal en el fet que la cançó fos aquella tonada matxacona de “el xiringuito, el xiringuito..."

MALAGUANYAT
- El gag de les Olimpíades 2022... mira que el tema té la seva conya, però, com a tots, als polonesos també els devia agafar per sorpresa...

LA FRASE DE LA SETMANA
- “I jo em pregunto, a qui beneficia això dels escàners corporals? A LES FARMACÈUTIQUES!" Paraula de Forcades.

Talleu, és bona!