divendres, 21 de desembre del 2007

Perles del Polònia 56 (20/12/2007)

Bon Nadal, polonesos i poloneses de bé!




LES PERLES (per ordre d’aparició)
- Montilla entre reixes: "Catalanes, catalanus. Sóc aquí perquè em van detenir per anar a més de 80 per l’autovia de Castelldefels. He tingut sort, perquè no estic a la comissaria de les Corts... Avui acomiadem el 2007 amb ulls a les llàgrimes, i és moment de fer Oh, balancé, balancé. No tot ha estat negatiu, hem après paraules noves, com esvoranc o kubotan.... Toniiiiiii, saqueu-me d’aquí."

- Els mossos fan cagar el tió perquè Saura vol crear bon rollu i demostrar que quan volen poden “fer cagar”.... “Disculpi les molèsties, seria tan amable de defecar?”. Però res, aquí fins que no hi ha cop de bastó (i uns quants), el tió no caga.

- Poooobres Reis Mags, només han rebut dues cartes perquè el Pare Noel s’està emportant tot el negoci. La solució? Vestir-los de Pare Noel... ah, i amordassar el Pare Noel de veritat.

EL MILLOR
- Un petit oblit a la Moncloa.... ningú ha desconvocat la inauguració de l’AVE. Cohets i confetti ja estan preparats a l’aeroport del Prat així que, per què no aprofitar-ho? El trio ZP-De la Vega-Chacón decideix reinaugurar l’Estadi Olímpic. I amb tota la parafernàlia: Constantino Romero, fanfàrria, atletes i .... pebeter. Aquest cop no serà Rebollo qui l’encengui sinó.... Maleni! “Tranquiloh, catalaneh, que oh la voy a meteh doblá” [llàstima que no encerta i la fletxa provoca un incendi]

EL PITJOR
- Pujol fill tallant-li l’orella a Duran i Pujol pare castigant-lo tallant-li l’orella al fill??????? Però això què és?????

ARXIU HISTÒRIC
- Zaplana davant un globus terraqüi pregunta a Acebes: “Dónde está el Líbano?” Acebes respon: “Pregúntaselo a Mariano, que es él el que guarda estas cosas”. Zaplana: “No puedo porque está enfadado conmigo por lo de Piqué.” Acebes va de mediador entre l’un i l’altre. Al revés t’ho dic perquè m’entenguis, és clar.

LA PICADA D’ULLET
- Carme Chacón [moníssima de núvia] a la seva proclamació com a candidata: “Amics guais i amigues super. Hem de reivindicar la Catalunya optimista, perquè m’ho ha dit el Jose. Hem de canviar el català emprenyat per la catalana prenyada.”

LA NOVETAT
- Ramon Calderón, el president del Madrid. Cap interès. Perdó.
- Marina Geli, EXTRAORDINÀRIA.

LA IMATGE DE LA SETMANA
- El Govern espanyol ha traspassat les competències de la loteria. I el Niñu de Sant Ildefons (amb calça curta inclosa) no és altre que Quim Nadal, lògicament.

KA FORT
- Franco vestit de ku-kux-klan i autoproclamant-se “Franco is the best, the mejor.” Es veu que ha anat a no sé quina educativa conferència.... “Si supieran lo que me contaba Hitler de los judíos.... suerte que en España los expulsamos a tiempo.”

EL DIÀLEG DELS PRESIDENTS PUJOL I MARAGALL
- JP: No hi havia un arbre més gran?
- PM: Doncs, mira, l’any que ve el compres tu. Catalans, en aquestes dates no hi ha res més patètic que això de l’amic invisible. I més quan només som dos, oi Pujol?
- JP: Ai, sí, qui serà qui serà?
- PM: Home, qui vols que sigui? Només puc ser jo!
- JP: Home no trenquis la màgia!
- PM: El que us deia, patètic.
- JP: A veure què és.... el meu llibre de Memòries, però si l’he escrit jo??
- PM: Fa ràbia, eh! Ei, que m’he sortit del pressupost, jo... a veure si fas llibres més curtets i econòmics, rollu Teo: En Pujol va al cole, En Pujol va a la presó, etc. Ara em toca a mi. A veure que m’haurà regalat el meu amic invisible? Ondia, l’estatut. Però si el vaig fer aprovar jo?
- JP: Sí, jo també m’he sortit del pressupost, perquè ja estava descatalogat.
- PM: Que cabróoooooooon. Jordi, me’l canvies? Bones festes i Visca Catalunya!
- JP: Té, et torno l’Estatut, que no m’agrada la ciència ficció.
- PM: Doncs té, les Memòries, que la història sagrada no m’ha agradat mai.


Talleu, és bona!