diumenge, 10 de maig del 2015

Perles del Polònia 351, 7-5-15

[L’ESTÀVEM ESPERANT] El ministre Wert no es perd cap campanya electoral per res del món.


[BRILLANT] Extraordinari resum del Procés™ en 50 gags…. segur que volem que arribi la independència? Amb tota la diversió que ens perdríem?



[LA PICADA D’ULLET] El Trias omnipresent, fins i tot als cartells d’ERC, haha.



[LA IMATGE DE LA SETMANA] El pirulí dels cartells electorals… tots volen amagar alguna cosa… excepte la Colau, potser, que es passa de frenada.



[MOLT BO] CITES…. sempre hi ha una primera vegada per PACTAR: quina serà la parella guanyadora? Sánchez-Rajoy? Sánchez-Iglesias? Rivera-Rajoy? Rivera-Iglesias? Quan Albert va conèixer en Pedro?? Quan Albert va conèixer en Mariano?? 



[AVUI FA 1 ANY] 8.5.14

[LA CANÇÓ] Duran versiona l’Ave Maria de David Bisbal
[Duran] Tercera via, jo hi apostaria
és addictiva, com si fos maria!
Tercera via, no és cap tonteria
el pont aeri és un goig i una alegria!
Si defensés la independència
em taparia el Junqueras
i no tindria presència
Però si em llanço al centralisme
Madrid està tan guerrera
que no em farien ministre.
Amb la tercera via
n’hi ha uns que s’irriten
Em cauen bufetades al Facebook i al Twitter
Però em foten molt més cas
a La Vanguardia.
I al Círculo Ecuestre
m’hi convida el Lara.
Tercera via, jo hi apostaria
és addictiva, com si fos maria!
Tercera via, no és cap tonteria
el pont aeri és un goig i una alegria!
Tercera via, jo hi apostaria
per la gent d’ordre és la garantia
Tercera via, gris i indefinida
el pont aeri és un goig i una alegria!
[LA FRASE DE LA SETMANA] Gallardón: “Lo que piense la mujer Mesigual. La ley es xula”
[LA PICADA D’ULLET] 8 de maig, el dia lliure d’Iniciativa, ja no cal que siguin políticament correctes.
[LA IMATGE DE LA SETMANA] L’explicació als rínxols d’Antonio Balmón.
[LES CATALINES] “En un pis amb senyores grans els lavabos han d’estar lliures” Núria Feliu dixit, l’única dona capaç de treure Vila d’Abadal de la deprsssió per les decles de Raimon, hahaaa.

[MOLT CURRAT] El camp de mines antiProcés™ amb què Mas pretén enganyar Junqueras i que li signi tot. Amb ell mig cola, però David Fernández no s’ho empassa “és llest el xicot”



[SURREALISTA] Esperanza Aguirre troba la manera d’ocultar els sense-sostre de Madrid: disfressar-los… de “oso y madroño”, de banc del parc, d’hospital privat, pfffff.



[THE TIC-TAC THEORY] Mentre Monedero i el seu esperit del 15M marxen per una porta, per l’altra ja entra el nou ocupant de l’habitació… l’ego de Pablo Iglesias que ja no hi cabia a la seva.


[KONIEC] Catalans, catalanes, cintura de Boateng… Visca Catalunya! Amb il·lusió!

-> el programa sencer aquí