divendres, 29 de juny del 2012

Perles del Polònia 246, 22-6-12

[LES PERLES]
♦ Mas: “Mira qui tenim aquí, la colla pessigolla de l’oposició”. Junqueras: “Espanya està rescatada, està clar que no ens donaran el pacte fiscal… la pregunta és: podem organitzar un parell de regiments d’almogàvers?”. Sóc molt fan de Junqueras! 
 

[#etfelicitofill] 
♦ “Catalunya banca, plorem? Aconsegueix pasta gansa, oblida’t de l’euro per recepta i altres mariconades neocon”. La solució per Catalaunya no està en la independència sinó en crear un banc amb fons de rescat.


[LA CANÇÓ] Juan Luis Rajoy [La bilirrenomia] 


[Rajoy] Oye, me dio una fiebre el otro día
por culpa del pufo de Bankia
qué mal está mi economía
Es que no somos Alemania.
Y me inyectaron euros de colores
al ver el marroncito que tenía.
Y yo les dije que de mil amores
Que viva el Eurogrupo y su tía.

Oye, me dio una fiebre el otro día
por culpa de abusar del tocho
Y tengo la banca hecha trizas
y el ibex anda medio pocho
Ay; Merkel, vamos, dame una alegría
Hazme una intervención bien baratita.
Y yo te la devuelvo en cuatro días
Que si hace falta voy y subo el IVA

Me sube la prima de riesgo
[Montoro, Soraya, de Guindos] Me sube la prima de riesgo
[Rajoy] Ay, que los mercados no se fían
[Montoro, Soraya, de Guindos] Ay, que los mercados no se fían
[Rajoy] Y vienen los hombres de negro
[Montoro, Soraya, de Guindos] Ay, quieren el déficit cero
[Rajoy] A controlarme noche y día
[Montoro, Soraya, de Guindos] A controlarme noche y día

[Rajoy] Me sube la prima de riesgo
[Montoro, Soraya, de Guindos] Me sube la prima de riesgo
[Rajoy] Ay, que los mercados no se fían
[Montoro, Soraya, de Guindos] Ay, que los mercados no se fían
[Rajoy] Pero yo os vendo que es perfecto
[Montoro, Soraya, de Guindos] Ay, decimos que es un gran momento
[Rajoy] Que me ha tocao la lotería
[Montoro, Soraya, de Guindos] Ay, nos ha tocao la lotería

[SURREALISTA]
♦ La parella Punset-Montilla per explicar l’efecte papallona aplicat a Zapatero. Cada cop que surt un responsable del govern espanyol a parlar d’economia, acaba rebent en ZP. Es veu que a Montilla (i per extensió al tripartit) li passa el mateix amb el govern català. 
[LA IMATGE DE LA SETMANA]


[MALAGUANYAT] 
♦ El gag de la parella d’ERC que s’acaba escindint, i hi ha una cangur, i una assemblea, i uns problemes de llengua, i, nah…. 


[DOLENTOT] 
♦ La revetlla de Sant Joan a La Zarzuela que acaba amb la reina a l’hiperespai. 


[LA FRASE DE LA SETMANA] 
♦ La farmacèutica recaptadora: “No és sa viure en un país de gent cabrejada” Gran veritat. 


[ARXIU HISTÒRIC] 
♦ [2/6/11] Àgora. Duel de titans. Per fi Xavier Bosch ha trobat un convidat de la seva alçada: Xavier Garcia Albiol… llàstima que la conversa no en sigui tant, d’alçada.

[LA NOVETAT] 
♦ “Eufemitza i guanya”, el nou concurs de la tele. Fins ara el rècord el tenia ZP amb els seus eufemismes de la paraula “crisi”. Ara els aspirants són: Artur Mas amb “independència” i Mariano Rajoy amb “rescate”. 


Catalans, catalanes, quitxalla que demà acabeu el col·le… Visca Catalunya! I que Déu beneeixi Amèrica!