diumenge, 13 de març del 2011

Perles del Polònia 189, 10-3-11


PERLES DEL POLÒNIA
- Pobre Puig, en ZP s'ha infiltrat al seu sorteig per introduir una nova bola, la del 110... ai que hi haurà ball de bastons!
- Els reis van a veure el seu cosí l'emir per demanar una rebaixa del preu del petroli... aquest no es deixa convèncer fàcilment, tot el que li ofereixen a canvi li sembla poc... només la dansa dels set vels del rei el pot convèncer...
- Una parella amb futur radiofònic: Justo Molinero i Martí Anglada! Molinero: "Usted de qué es más, de Chiquetete o de La Niña de los Peines?" Martingala: "Jo sóc més de Wagner". I el moment "Bundestaaaag, Bundesraaaaat"?? Tiembla Poveda! Que boooo

ALGÚ HO HAVIA DE DIR [Joan Tardà]
- Els gossos són el millor amic de l'home, però s'oloren el cul entre ells... perdoneu, però algú ho havia de dir!
- L'abrefácil... de "abre fácil" no tiene nada... perdonin, señorías, però algú ho havia de dir!

LA FRASE DE LA SETMANA
- Monegal: "Els llibres són per la gent pobra que no té diners per comprar-se una tele"
LA CANÇÓ [Josep Antoni Duran i Lleida canta "Sóc en Duran, sóc un senyor"]

[Duran] Quan era petit al poble em deien Pepito.
Ara tinc poder i prou que me n'aprofito.
Penso que mereixeria arribar a ministre.
[Mas] Deu sr per això que la premsa et diu "estadista".
[Duran] La independència em sembla una martingala.
Per això lligo curt en Mas que sinó s'embala.
Quan arribo a Madrid es posen en guàrdia.
[Ortega] Gràcies als editorials que et fa La Vanguardia.
[Duran] I és que jo... fent equilibris sóc el millor.
Sóc en Duran, sóc un senyor.
[Mas] Només podria ser d'Unió.
[Duran] I és que jo... sóc molt millor que la imitació
Sóc en Duran, sóc un senyor.
Mani qui mani, mano jo.
Amb el PSOE i el PP tinc línia directa.
[Mas] Quan vas a la Moncloa et poses erecte.
[Duran] I si en Mas té ganes de buscar brega
li poso, per fer nosa, la Joana Ortega.
Sóc un defensor del Papa i la vida eterna
En això tinc una convicció molt ferma.
[Mas] Però jo també li conec algun altre hobby
com defensar els interessos d'algun lobby
[Duran] I és que jo... fent equilibris sóc el millor.
Sóc en Duran, sóc un senyor.
[Mas] Només podria ser d'Unió.
[Duran] I és que jo... sóc molt més que una imitació
Sóc en Duran, sóc un senyor.
Mani qui mani, mano jo.
ARXIU HISTÒRIC (el gag preferit dels internautes... el règim de Franco)
- Teletienda: El règim de Franco! "Qué pasa con esos kilos de más que arruinan nuestra imagen racial española? El régimen de Franco sólo requiere disciplina y mano dura... se basa en una sola idea: PROHIBIDO! Prohibido el chocolate, prohibido el sexo, prohibido el catalán! Practica el régimen de Franco y podrás estar todo el verano cara al sol. El régimen de Franco, para tener mejor facha".

LA PICADA D’ULLET
- Puigcercós: "Així, doncs, podem comptar amb el teu compromís?". Laporta: "Sí, i tant, fins que me'n cansi!" Però mira, de moment, ja els ha fotut el despatx!

SURREALISTA
- Josep Cuní fent-se operar de l'apèndix de viu en viu i al matí per no faltar al programa, mentre la Rahola s'ho mira...

KA FORT
- Les pilotes de goma dels Mossos han estat finalment substituïdes per... unes altres... i amb el pobre Saura de voluntari de proves... lamentable.

 Visca Catalunya! Amb il·lusió!


Talleu, és bona!