dissabte, 11 de juny del 2016

Perles del Polònia 392, 9-6-16

[LA FRASE DE LA SETMANA]
President Mas: “Per què ells poden votar que no i jo no puc tornar?”


[LA CANÇÓ]
Per què he plegat? De Mas i Cel

[Mas] Per què he plegat? Per què he plegat?
Potser no havia de plegar
Per què he plegat? Per què he plegat?
Si els pressupostos han tombat!
Sempre he mirat pel meu país
[Puigdemont] Et creies que eres Jesucrist
[Mas] Pensaves en la independència
[Puigdemont] També en salvar Convergència
[Mas] La CUP ahir em va dir que noooo
[Puigdemont] Jo em sotmetré a una moció
[Mas] La teníem domesticada
[Puigdemont] Ens l’han fotut ben doblegada
[Mas] Per què he plegat? Per què he plegat?
Han espatllat el meu llegat
[Puigdemont] Aquí t’has passat, aquí t’has passat
[Mas] Per què he plegat? Per què he plegat?
Si aquí no hi ha estabilitat
[Mas] Per què he plegat? Per què he plegat?
[Puigdemont] Per què has plegat? Per què has plegat?
[Mas] Em cago en el pas al costat

[HILARANT]

El retorn del Gag del Croissant de Xocolata. Es veu que la comnada també ha mutat perquè l’assemblea de persones de la cuina ha decidit anul·lar-la. Només estaran diposats a negociar sempre que la proposta sigui nova, diguem-ne “postcroissantista”



I si us vau perdre els anteriors:

El Gag del Croissant de Xocolata de Mas

El Gag del Croissant de Xocolata de Baños

[BRILLANT]
El “Caminar rápido” de Mariano Rajoy. Muy tropezar, y mucho tropezar. A favor!



[LA PICADA D’ULLET]
El rei Felip diu que es vol canviar el cognom per Ortiz, que de Borbons n’hi ha molts i sempre es fiquen en jardins.



[LA IMATGE DE LA SETMANA]
La llista de desitjos de Pedro Sánchez abans que en dues setmanes l’enterrin viu. 



[QUE CRUEL]
El regalet de Soraya a Junqueras: un tren! Però petit, eh, no ens flipem.



[AVUI FA UN ANY] 11-6-15

[LA IMATGE DE LA SETMANA] Desmond Tutu es queda literalment blanc després de l’exposició de motius de les trifulques entre Duran i Mas, i mira que les que va passar magres amb la negociació per abolir l’apartheid….
[MOLT BO] The Walking Dead d’excàrrecs del PP que busquen el seu lloc en qualsevol consell administració a l’abast malgrat el bloqueig de les portes giratòries… “un cargoooo, un cargo…..”
[THE TIC-TAC THEORY] Manuela Carmena s’incorpora al piset i és benvinguda amb aquesta
[LA CANÇÓ]
[Iglesias i Errejón] El pasado 24
rumbala rumabala rumbalá
en Madrid hubó un fiestón
rumbala rumabala rumbalá
una exjueza lo petó, Ay Carmena, Ay Carmena!
veinte ediles que sacó, Ay Carmena, Ay Carmena!
[LA PICADA D’ULLET] L’anunci de “Spain for four. Tan recent que oblidaràs que ja no ets al bipartidisme”
[LA FRASE DE LA SETMANA] Marc Giró a Ada Colau: “jo et convertiré en la Jackie Kennedy del Camp de l’Arpa”

[PERLA]
El Tribunal Constitucional es trasllada a Barcelona perquè és on té més feina i l’Audiència Nacional al Camp del Barça. Molt bé tot.



[LA CANÇÓ2] Pablo, quiero ser ministro, i no, no és Concha Velasco, és Xavi Domènech!

[Xavi Domènech] En plena febre de negociacions
em vas prometre un càrrec en condicions
semblava un ministeri inventat
en deien de la Plurinacionalitat
m’és igual si el càrrec no existeix
no em pregunto ni per a què serveix
perquè sempre he estat de l’opinió
que Si Se Puede llavors també puc jo!
Corbata estampada de la PAH
que parlin de mi tots els tertulians
i la cartera la substituiré
per una ronyonera
jo seré la veu dels indignats
l’arracada a les cites importants
sóc un paio discret però decidit
per això espero que escoltis el meu crit
Pabloooo, jo vull ser ministreee
oh, oh, Pabloooo, ser protagonistaaaa
jo vull fer campanya
de l’Ebre a la Cerdanya
i que em facin fotos com a la Colau
Pabloooo, jo vull ser ministreee
més o menys confederalista
canviarem Espanya
amb el temps i una canya
plural i variada
ai quina monada
Pablo, porfa, please, escolta’m bé
jo vull ser ministreee

[SURREALISTA]
Els cunyats d’Espanya vs. Albert Rivera, per copiar, amb tots els grans èxits de rigor: el masclisme, la llengua, perles com “En Podemos mucho portestar pero todos tiene iphone” i el brindis final “Ni de derechas, ni de izquierdas, al centro y p'adentro”.



[L’ESTÀVEM ESPERANT]
La versió merengue de l’himne del PP, by Jorge Moragas.



[PERLES DEL PRESIDENT]
L’enyor per en David Fernández.



L’explicació sobre el nivell 7 de 10 respecte de la independència. “Ja hem fet el més difícil que era el nivell 4, aconseguir que la gent comprés les vambes aquelles horroroses de l’estelada”



[KONIEC]
Catalans, catalanes… Hillary Clinton que jo també m’he d’enfrontar a un rival imprevisible… Visca Catalunya! Però Girona més!

> Programa sencer aquí