diumenge, 15 de novembre del 2015

Perles del Polònia 367, 12-11-15


[LA IMATGE DE LA SETMANA] Començar l’acudit pel final, és a dir, que el monòleg del President Mas obri el Polònia amb el seu pitjor malson al costat, Antonio Baños.


[MOLT CURRAT] La setmana del President Mas
Dilluns: chupinazo indepe i encierro amb la ganaderia del Constitucional

Dimarts: certa flaire d’aquí no ha passat res que acaba malament

Dimecres: el Sorteig de la CUP, la grossa és per Raül Romeva i Rueda… però no, no i no
I dijous….
[LA CANÇÓ] El boig de la ciutat

[Mas] Amb tot el que havia suat
per fer una llista d’unitat
li vaig poder colar un gol al Junqueras
I ara que per fi he guanyat
no em volen fer President
per aquest petit detall del 3 per cent
I jo els dic…
Sóc el presi més votat, tu m’has vetaaaaat
[Baños] T’haurem de substituir d’ara endavant
[Mas] He mostrat desobediència
[Baños] I jo tinc la meva audiència
Ho preguntaré però va per llarg
[Mas] El cas Pujol no el coneixia
no entenc perquè tantes sospites
[Homs] només vas ser deu anys el seu delfí
[Baños] Tu ets el presi més votat, però t’hem vetaaaaat
[Junqueras] Et podré substituir ben aviaaaat
[Mas] Ho he intentat fins l’últim dia
cal responsabilitat
o serem la riota de l’estat
[Baños] Hi ha una possibilitat
[Mas] Digues, va, estic preparat
[Baños] Què et sembla si t’enviem al Senat?
[Mas] Sóc el presi més votat, no em pots vetaaaaar!
[Baños] Tornarem a negociar així que ‘keep calm’
[Mas] Sóc el presi més votat, no em pots vetaaaaar!
I convocaré eleccions si no em voteu a mi
si no em voteeeeeu a mi
si no si no si no em voteeeeeeu a mi!

[AVUI FA UN ANY] 13-11-14

[IMPERDIBLE] L’entrada al plató del president Mas absolutament crescut. Amb algunes perles especialment brillants, com ara, inevitable no reproduir el momentàs Carod anant a votar amb el seu llibre 2014 sota el braç, l’abraçada amb “final feliç” entre Mas i Fernández o el seu alleujament per haver-se deslliurat de “les groupies”.
[LES CATALINES] Boníssim el gag de la depre post 9N de la Forcadell “Goita quines portades més maques que has parit, goita quines cues més formoses” hahaa. Pobreta. I molt bona també la subtrama dels espies amb allò de la Tensió Sexual No Resolta. [Allò del miniMariatne… deixem-ho, si us plau]
[SURREALISTA] La banda dels directors d’institut que fan hores extres els diumenges.
[EL CAMEO] Loulogio, suposat YouTuber d’èxit que intenta “dinamitzar” Duran.
[BRILLANT] La versió Rajoy d’El hundimiento. Tots tancats al bunker. El millor és que, per un moment, sembla que Rajoy té sang a les venes. Extraordinària actuació de Queco Novell. Plas, plas, plas.

[LA PICADA D’ULLET] Que ara resulti que l’Albiol és l’enfant terrible a les cimeres de La Moncloa.

[LA NOVETAT] Gerardo Pisarello, Primer Tinent d’Alcalde de l’Ajuntament “Tanta transcendència m’embafa, i això que sóc argentí”



[MOLT BO] L’estrany cas de l’assassí de sigles…



[KONIEC] Catalans, catalanes, xiclet de l’Andrea Levy… Visca Catalunya! Amb il·lusió! 

-> Programa sencer aquí