divendres, 28 de setembre del 2007

Perles del Polònia 44 (27/09/2007)

El fúmbol aquesta setmana ha fet parar bojos els poloniaddictes, però gràcies al 3alacarta, ens hem pogut recuperar!

LES PERLES (per ordre d’aparició)
- Reunió del Govern. Carod informa: “Tenim 100.000 pisos de protecció oficial i només 2 peticions.” Ai, no, que és al revés...

- Nou assalt del combat Mas-Duran. Aquest cop, però, Mas ja està preparat, i s’ha fabricant un clon de Duran (amb els defectes llimats per l’Oriol Pujol Ferrusola) per si aquest finalment no es vol presentar a les generals [un clon del clon, no sé si m’explico] que li copia tooootes les frases. Ei, que resulta que en Duran també s’ha fabricat un clon del clon del Mas. Total, que tant per tant els clons s’accepten tal com són i hi torna a haver happy end. Ah, i els clons dels clons també, quina morrejada!

- Debat de política general al Parlament. Alguna cosa no va bé.... ningú diu allò que se suposa que ha de dir (fins i tot Sirera ha demanat un referèndum per la independència!). Ah, Benach aclareix que “el noi de les fotocòpies” els ha lliurat els discursos intercanviats. Uf, menys mal, tot torna a la normalitat ;)

- Justo Molinero porta el seu estil inconfusible de colocar anuncis a la seva entrevista amb Cuní a Els matins (el merendero de la Lola, come lo que quieras y no tienes que hacer cola; paella Orozco, la mejor que conozco). Molinero porta tant l’aigua al seu molí que ara és ell qui entrevista Cuní i es creu al bell mig de Radio TeleTaxi.

- El Soler ausculta al Papa per raons que se m’escapen i diu, bonísssim: “Sento veus, em sembla que és el tercer secret de Fàtima”

- Aquest Papa impossible resulta que té singlot i necessita un ensurt perquè només bevent aigua no se li passa (“un ensurti tipi Lucky sono tuo padre”) i entra un capellà per donar-li la recaptació fiscal dels espanyols, 4 monedetes de res.... ara SÍ que se li ha passat el singlot de cop, ja jaaa

EL MILLOR-LA CANÇÓ
[ZP] Superpastarruficatalunyimillonoso,
os daré dinero y será maravilloso
Si lo dice el Montilla puede sonar soso
Superpastarruficatalunyimillonoso!

Danbiribiriri danbiriba [4]

[Montilla] Al ocupar el meu puestu, jo em vaig adonar
que no hi havia molla a la Generalitat
hi havia mil cabòries sense solucionar
hi havia un estatutu però era tot paper mullat

[Montilla] Superpastarruficatalunyimillonoso
quan ho dic jo és veritat que sona un pèl soso
ja us deia jo que el ZP era un bon mosso

Danbiribiriri danbiriba [4]

[ZP] Mira lo que hago con mi magia especial
donde no había nada yo te monto un hospital
Con sólo un chasquido los peajes se irán
también los barracones si os gusta mi refrán

[TOTS] Superpastarruficatalunyimillonoso
És oportunista però ens fa saltar de “goçu”
si ho diu el Montilla és veritat però sona soso
[Montilla] Superpastarruficatalunyimillonoso

Danbiribiriri danbiriba [4]

[ZP] Y si queréis más cosas, aquí viene Chacón
[Chacón] construirem molts pisos i tots amb ascensor
per joves, per parelles i també per solterons
i si falta lloc jo comparteixo habitació

[TOTS] Superpastarruficatalunyimillonoso
És oportunista però ens fa saltar de “goçu”
si ho diu el Montilla és veritat però sona soso
[Montilla] Superpastarruficatalunyimillonoso

Danbiribiriri danbiriba [4]

[ZP] Superpastarruficatalunyimillonoso
te lleno de dinero y siempre salgo airoso
a quien no le guste lo tiraré al “poço”
Superpastarruficatalunyimillonoso

Danbiribiriri danbiriba [4]

[Soler] Superpastarruficatalunyimillonoso
Podria rebutjar-ho però no sé si goso
És molta pasta i quan la veig em poso
Superpastarruficatalunyimillonoso

Danbiribiriri danbiriba [4]

[TOTS] Superpastarruficatalunyimillonoso

EL PITJOR
- Les metàfores de Maragall (Ernest): prefabricats o preescoles en comptes de barracons, marge d’aprenentatge per fracàs escolar o èxit endarrerit (molt bona!), pre-adults o post-nedons per nens o nenes.

LA NOVETAT
- Daniel Sirera (fa por!)

KA FORT
- Franco: “Qué manía les ha dado ahora con el Pazo de Meirás... con lo que me costó a mi conseguirlo: una guerra, unas masacres, aguantar en el poder 40 años... el Pazo es lo mínimo que me merezco, no? Y aún se critica que tenga unas obras de arte que expolié por ahí; es que si las dejaba las podía ver cualquiera, incluso los pobres!”

ARXIU HISTÒRIC
- Aguirre conspira contra Rajoy amb Acebes i Zaplana.

POLONEWS
- Amb el nou Nou Camp i quatre llumetes disco, en Ronaldinho estarà a la seva salsa.

- Continua el Festival Energètic a Catalunya, la setmana passada hi va haver una apagada a la Vall d’Hebron.

LA IMATGE DE LA SETMANA
- Maragall i Pujol al sofà menjant crispetes i mirant el debat de política general per la tele de la “resi”. O era “Escenas de matrimonio”?

LA PICADA D’ULLET
- El rei crema foto seves! Oído Marlaska? És que n’hi ha algunes de l’àlbum que no li acaben de fer el pes: una mig borrosa, una amb en Franco, una altra en gayumbos... i salta l’alarma antiincendis. Els Mossos amb en Saura al capdavant “apaguen” el foc. Saura ordena la detenció del rei i aquest es queixa perquè no hi ha llibertat d’expressió ?¿? (Com diria el mestre Puyal, “això s’entén, companys?”)

EL MONÒLEG DEL PRESIDENT MARAGALL
- Bona nit, catalans. Ah, és que estava netejant l’agenda del mòbil, hi ha la tira de gent que fa temps que no truco. Estava a la “r”, de Rebollo, sabeu qui és no? el del pebeter. Aquest el mantinc perquè li tinc carinyu. Mira, Rita Barberà. Borrar? Seguro? Sí! Romano Prodi... el Rei, vull dir el Pelé, el d’Espanya el tinc a la “j” de Juanca. He heee, que cabrooon. [S’hi afegeix Pujol amb el seu mòbil. I dic jo, pq Pujol no porta batí?] A veure els tinc tots jo... el Helmut Kohl, el tinc! I el de casa? El Gorbatxov. Buenu sí, tots aquests presidents retirats. [Maragall li pren el mòbil a Pujol] A mira, l’Aznar, com que us trucàveu taaaant. Escolta, i no tens pas el del Duran i Lleida? Ja jaaaa. Són molts polítics de primer nivell però jo ara tinc influència en altres esferes. Mira, Claudia Schiffer. La vaig trucar per demanar-li que clausurés els Jocs i hem mantingut l’amistat. [Pujol no s’ho creu i fa la trucada però la Claudia no respon]. Bueno, catalans, perdó, res que la setmana ha estat molt distreta i tal. Visca Catalunya! [tots dos, en uniso i amb el mateix gest, més monus...]

1 comentari:

Rubén Castro ha dit...

Personalment, l'Ernest Maragall (la imitació) no m'agrada gens...

Es un personatge totalment inventat
perquè no s'assembla a l'autèntic ni físicament (amb la caracterització), ni en la veu, ni les coses que fa.

Fins i tot el mateix Conseller Maragall (el de veritat) va dir en una entrevista al programa Minoria Absoluta que el seu personatge no s'adaptava gens a la realitat...

En Queco podria fer d'Ernest Maragall molt millor, i de Jordi Hereu... però com que ja fa massa personatges... que hi farem..


ЯuBєИ.